MTG фирексийски метаморф

метаморф

Текст на Oracle:

Артефактно създание - Shapeshifter

(може да се плати сили 2 живота.)

Артефактно създание - симулатор

(Можете да платитеили 2 живота.)

Можете да накарате Phyrexian Metamorph да влезе на бойното поле като копие на всеки артефакт или създание на бойното поле, но той е артефакт в допълнение към другите си видове.

И така, „клонинг“ и дори на трети ход и в същото време без цветна мана! Карта към всяка колода. почти.

Цената на мана на Phyrexian Metamorph еPhyrexian blue мана символ, което означава, че можете да платите 2 живота вместо синя мана. Въпреки това, без значение колко сте платили за Metamorph (или +2 живот), неговата цена на мана в стека не се променя. То е равно и следователно

а) фирексийски метаморф син и

b) CMC на метаморфа е 4.

Същото може да се каже за Phyrexian Metamorph във всяка друга зона, с изключение на бойното поле, където ще има мана цената на копирания обект.

поле

За да намерите Phyrexian Metamorph със способността на Tezzeret the Seeker, ще трябва да премахнете 4 брояча за лоялност.

метаморф

Ако опонентът хвърля Phyrexian Metamorph, тогава може да се противопостави само със способността на Counterbalanc чрез разкриване на карта с CMC=4.

поле

Въпреки че CMC на нощната страна на двустранната карта е същият като CMC на дневната страна, копието на нощната страна има CMC=0.

Да речем, че заклинанието на Phyrexian Metamorph се разреши и трябва да напусне стека и да влезе на бойното поле. Тук започва забавлението.

Точнона изхода към бойното поле Phyrexian Metamorph, вие избирате кой артефакт или създание ще копира. Въпреки че, разбира се, може да не копира, но тогава ще влезе на бойното поле като създание 0/0 и при следващия SBA ще отиде в гробището на собственика. Същата неприятност може да се случи, когато просто няма какво да копирате, т.е. Metamorph влиза в "празно" бойно поле за способността си.

поле

поле

метаморф

Ако приемете, че при резолюцията на Show and Tell, опонентът ще донесе Emrakul, Torn Eternity, тогава търсенето и изпускането на Phyrexian Metamorph, за да го копирате, е глупаво. Защо? И двете карти ще влязат на бойното поле едновременно и няма да имате възможност да избирате това, което вече не е там.

Ако сте прибързано племе и когато играете Phyrexian Metamorph, незабавно съобщавате какво ще копира, според официалната стенограма на турнира, трябва да се придържате към този избор, ако опонентът ви не отмъсти. Обратно, ако опонентът попита какво се копира, той се счита за преминал и предлага да премине към разрешаване на Phyrexian Metamorph.

Способността на Phyrexian Metamorph (и заклинанието също)не е насочена. Това означава, че можете да изберете артефакт или създание с Плащаница, Защита на артефакта и/или синьо и т.н. като копие.

поле

Оценяването на нечий чужд Progenitor е чудесен план да получите свой собствен.

фирексийски

Способността на Ghost Bear няма да се активира, когато бъде копирана от Phyrexian Metamorph.

поле

Отмъщението на Гая не може да бъде насочено с нищо друго освен зелено. Да, не ни трябва, ще го копираме и така.

За да направим очевидното заключение от горното:Phyrexian Metamorph не може да бъде противодействано, като се направи нещо на постоянния мукопие ! Да, и правенето на нещо няма да работи - изборът става при разрешаването на заклинанието Metamorph и в този момент никой от играчите няма приоритет и когато се появи, Metamorph вече ще бъде копие на бойното поле.

Понякога обаче има недоразумения:

фирексийски

поле

метаморф

Ако Метаморфът използва Жилището на Дриадата в Червеите на Земята на бойното поле, той няма да влезе на бойното поле. Ще отиде в гробището на собственика си, ако това се случи, докато метаморфът на заклинанието се разрешава, или ще остане в зоната, в която е бил, ако метаморфът е влязъл на бойното поле под някакъв ефект. Нито една от задействаните способности, които биха могли да се задействат, когато той влезе на бойното поле, няма да се задейства.

Текст на оракула Worms of the Earth:

И така, обектът на клониране е избран.

Какво ще се копира?

Име, цена на мана, цветен индикатор, тип карта, подтип, супертип, текст на правилата, сила, издръжливост и лоялност. Грубо казано, това е отпечатано на картата или се е появило там в резултат на някакъв ефект на копиране. Подчертавам, че това е наистина "грубо казано". Не забравяйте, че има способности, които задават или променят стойности, които могат да се копират. В допълнение, стойностите, които се копират, се влияят от състоянието на обекта, например карта с лице надолу има напълно различни характеристики от тези, отпечатани върху нея.

Можете да научите повече за ефектите от копирането от статията Атака на клонингите, или Копиране. Тук ще обърна внимание на факта, че не всеки ефект, който засяга това, което е изброено по-горе, променя стойностите, които могат да се копират. Най-простият пример: създание, "подсилено" от Giant Growth, разбира се, има промени в P/T стойностите, но ефектът от Giant Growthне засягакопираните стойности по никакъв начин (най-често това ще бъдат P/T стойностите, отпечатани върху оригиналната карта).

Какво не се копира?

Статус, токени и всички ефекти, които не променят характеристиките, които се копират. Например ефектите от промяната на типа или текста не се копират. Включително и тези, които превръщат "оригиналното" копиране в артефакт. „Артефактът“ (получаване на тип артефакт) награждава копието с ефекта на копиране и става стойност на копието на копието.

фирексийски

Чрез клониране на "анимираната" Пещера на трансформация, ние получаваме Земния атефакт, а не Създанието. Факт е, че „анимацията“ е ефект на промяна на типа, който не засяга стойностите, които се копират.

фирексийски

Няма значение колко или какви жетони е имал оригиналният Coral Helmet Commander. Phyrexian Metamorph, който влиза на бойното поле като свое копие, няма да ги наследи.

фирексийски

Метаморфът копира върколак с лице надолу, влиза на бойното поле като 2/2 артефактно създание, без име, цена на мана, цвят, тип, супертип или способности, но с лицето нагоре и без възможност за деморфинг.

Phyrexian Metamorph влиза на бойното поле като копие на избрания перманент. Няма смисъл в играта, когато Phyrexian Metamorph вече е на бойното поле, но все още не е копие. Следователно, когато фирексийски метаморф влезе на бойното поле, всички ефекти, които променят нормалното влизане в бойното поле, се влияят от него: „влизане с докосване“, „влизане в бойното поле с контра“, „при излизане“ и т.н. И, разбира се, всички тригери за влизане на бойното поле работят.

фирексийски

Когато Phyrexian Metamorph, който се справя с Stonesmith Mystic, влезе на бойното поле, задействаната способност на Mystic ще изчезне и ще имате шанс да търсите оборудване.

фирексийски

ПриPhyrexian Metamorph влиза на бойното поле, ако той копира Needle, тогава поради първата способност на Needle, ще трябва да посочите карта. Metamorph не копира избора, направен за оригиналната игла.

поле

Тъй като Metamorph влиза на бойното поле като Gideon Jura (не „анимиран“ и „артефакт“), благодарение на способността на Jura, той ще получи шест брояча за лоялност.

метаморф

Тук всичко е забавно. Chalis влиза на бойното поле с X броячи, но за съжаление, когато Metamorph беше хвърлен, стойността X не беше определена и следователно няма да има броячи.

Phyrexian Metamorph напуска бойното поле като копие. Следователно, дали способностите, които задействат движение между зоните, ще се задействат или не, зависи само от вида на способността. Ако способността на копието се задейства от бойното поле, тя ще се задейства. Ако от гробище, тогава не:

фирексийски

Ако изберете Emrakul като източник за копиране, няма да получите допълнителен ход, защото сте играли Phyrexian Metamorph, а не Emrakul. Ако след прилагане на Правилото на легендите, Метаморф попадне в гробището, тогава той вече няма да има способността Emrakul. Всичко е свързано със специалната формулировка на способността на Emrakul, която се задейства от гробището, а не от бойното поле.

метаморф

Метаморф без брояч като копие на Kitchen Scoundrels се поставя в гробище от бойното поле; Устойчивостта се задейства и когато се разреши, се връща на бойното поле с брояч -1/-1, докато способността му позволява да копира всеки артефакт или създание на бойното поле. Ако това е артефакт, който не е същество, тогава броячът върху него ще остане, но няма да има никакъв ефект.

Тази музика ще продължи вечно

фирексийски

поле

фирексийски

Комбинацията от тези три карти ви позволява да получитепроизволен брой животи. Да кажем милион:

Ако Soul Helper и Leonine Relic Keeper са на бойното поле и играем Phyrexian Metamorph, копирайки Keeper, тогава, когато Phyrexian Metamorph влезе на бойното поле, задействаната способност на Helper и неговият собствен EtB тригер се задействат, насочвайки самия Metamorph като цел (в края на краищата той е артефакт и вече е на бойното поле). При разрешаване на способностите (трябва да ги поставите в стека в правилния ред), ние печелим 1 живот и изпращаме Метаморфа Пазител в изгнание. Това е мястото, където се включва втората способност на Guardian Metamorph и когато се разреши, Metamorph се връща на бойното поле и можем да повторим всичко по-горе милион пъти.

  1. ⇑ Anmorph е жаргон за специално действие, което ви позволява да платите цена за Morph и да освободите създание със способността за Morph с лицето нагоре.